29 juli 2010

Idag för tre år sen föddes en söt loppa. En annan saöt loppa blev storasyster. Så idag bär det av på treårskalas:) ska bli mysigt! Grattis min fina! <3

Däremot känns det inte så toppen överlag. Tror jag är superstressad över allt att jag bara vill gräva ner mig. Är jättenervös för utbildningen i helgen. Det ska bli jättekul och spännande. Inte det det handlar om. Hela hjärnan bara spökar och massa annat. Blev ju inte mycket roligare när jag tog på mig mina kläder idag och det sitter tight!! Sitter inte som innan! Börjar jag bli alldeles för stor nu eller? Jag får panik i skallen på detta. Dessa dagar gillar jag inte. Jag vet att det kommer bli en tidig morgon imorgon och en intensiv dag. Jag är rädd att jag ska försova mig, inte hitta, komma för sent, inte kunna lära mig och allt vad man nu kan tänka. Varför kan man inte invaderas av positiva tankar? Jag vet att det handlar om MINA tankar.
Oj vilket negativt inlägg detta blev. Men så är det! Alla dagar är inte bra. Spelar ingen roll om man är sjuk, frisk eller mittemellan. Det finns jobbigare dagar också.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sanningen om Anna

Om mitt liv då - med anorexi o självskadande och mitt liv nu då jag kämpar med att ta mig ur det helt och hållet.

RSS 2.0