25 september 2010

Igår var en lite konstig dag. Jag har under en tid kännt mig lite konstig. Tryck över bröstkorgen, yr, anfådd o s v. Men när jag vaknade igår hade jag ont på hela vänster sida och det gjorde ont när jag andades. Ringde till Citykliniken och pratade med dom. Som gav mig en tid. Egentligen hade dom inga tider men dom ville göra ett EKG på mig. Det är ju sällan hjärtat men dom tyckte det var bättre att kolla upp. Skönt det ju. EKG gjordes och allt såg bra ut. Varför känns det då som det gör? För många järn i elden? På eftermiddagen åkte jag till jobbet och var där ett tag. Kunde tänka på annat då ju. Jag hade ju fått utskrivet lugnande medicin som jag faktiskt tog. Och efter det släppte det värsta över bröstet. Idag har det väl kännts bättre. Aningen yr bara, och trött. Som alltid. Men jag tänker absolut inte bli långvarig denna kväll. Imorgon är det jobb igen och jag vill hinna sova!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sanningen om Anna

Om mitt liv då - med anorexi o självskadande och mitt liv nu då jag kämpar med att ta mig ur det helt och hållet.

RSS 2.0