Påskdag

Påskdagen idag och vi har haft härligt firande på jobb idag.. Men vuxen-kör och vår härliga barn-kör. Mycket folk var det också. Superkul! Det var även 50-årsjubileum av Kyrkan. Vilket innebar dubbel fest. Med fin Buffé och grillat lamm. Barnen fick se Drill & Drull i deras underbara föreställning. Helt underbart att se!

Nu ligger jag i min bäddsoffa och ska snart släcka. Trött och ont i huvudet efter en härlig dag. Intensiv men rolig! Mamma och Chili har stängt in sig i mitt rum och ska sova där. Ska se om jag kan dra ut dom båda på en härlig långpromenad imorgon :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sanningen om Anna

Om mitt liv då - med anorexi o självskadande och mitt liv nu då jag kämpar med att ta mig ur det helt och hållet.

RSS 2.0