26 februari 1997

Detta året var 26/2 en onsdag och en helt vanlig skoldag för mig i ES1A i Helsingborg. Känns konstigt att läsa . Jag skrev inte så mycket spännande på den tiden, mer om hur dagen såg ut. Onsdagar har alltid varit kördag, så även det året. Det som känns kontigt att läsa är att jag inte skriver något om hur jag mådde. Det var tiden innan jag blev sjuk på "riktigt" eller hur jag ska säga. Jag vet ju att jag hade börjat hantera maten konstigt då men jag skriver inget om det. Det hade nog inte brutit ut då. Hur såg mina tankar ut då? Skulle jag vilja veta. Det måste ha varit samma år fast i början av december som jag sen fick diagnosen anorexi.
Det jag höll rätt på i min dagbok på den tiden var hur många dagar det var kvar till min födelsedag och julafton.
301 dagar till julafton och 190 dagar till min födelsedag. Denna dag fast ett år senare (1998) föddes min fina kusin Elina <3 Grattis till henne!


Min fina Ina våren 2007 :) Love you!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sanningen om Anna

Om mitt liv då - med anorexi o självskadande och mitt liv nu då jag kämpar med att ta mig ur det helt och hållet.

RSS 2.0