Måndag 28 februari 2011

Så är det redan sista dagen på denna månad. Gått snabbt men så är det med vår andra månad på året.
Jag har varit på undebar änglamassage idag. Känner mig väldigt tung i huvudet efter det. Trött och massor i kroppen som rörts igång. Ska nog snart iväg på en liten körövning i Rydebäck. Jag ska kompa dom på en konsert och det känns som jag nog ska vara med på någon av deras övningar då också. Och inte bara på kören i Landskrona. De kommer göra en konsert tillsammans detta året. Ska bli kul. Har suttit lite vid mitt underbara piano nu en stund. Kokade mig en kopp te och svepte in mig i mitt täcke i soffan. Är helt frusen. Är väl för att jag är trött och allt. Är ju inte så varmt ute heller.
Var ju på jobb i Landskrona igår. Det var familjemässa med predikan för barn. Var jättemysigt. Men jag är ju inte den som är nöjd över det jag gjort. Kändes inte som jag fick rätt på jobbet och mina uppgifter. Tur det är så okej att göra fel på min nya arbetsplats. Hihi! Om det är något ställe som det är okej och man känner att man faktiskt är accepterad ändå så är det i kyrkan. Tror denna termin är nyttig för mig på det sättet. Att det faktiskt går bra att göra fel. Att allt inte behöver vara perfekt och allt. Att världen inte rasar för att man gör ett litet misstag. Att mina härliga arbetskamrater ändå har ett leende på läpparna även om jag själv känner att jag gjort bort mig totalt. Det är ingen annan som tycker det. Det är tydligen bara jag. Så jag är så tacksam att jag faktiskt fick detta jobb. Kommer ge mig så himla mycket. Och gör redan!
Tack för att ni är så fina!!

Förlåt om detta blev sjukt rörigt men det var så många ord och tankar som ville ut samtidigt att jag inte vet om jag fick fram det jag menade :P
Mamma
2011-02-28 @ 19:46:40

Tror du får en underbar termin i församlingen! Och man FÅR göra fel. Tycker i alla fall jag, som förra söndagen själv gjorde i tabbe i församlingen. Blev så full i fniss när jag upptäckte det, så jag var glad så länge jag kunde stå vänd mot altaret och med ryggen mot församlingen. Bara Gud vet hur fnissig jag kan bli (ja, och några andra också kanske). Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sanningen om Anna

Om mitt liv då - med anorexi o självskadande och mitt liv nu då jag kämpar med att ta mig ur det helt och hållet.

RSS 2.0