Torsdag 14 juli 2011

Det är sommar nu sägs det. Men ute öser det ner. Oj vad det regnar. Lite typiskt eftersom det är Karneval i Landskrona från idag till söndag. Men finns inget att göra åt det. Och vad gör man då? Jo accepterar. Nån som präntat in det i skallen på mig.

Vad gör man med det man inte kan göra något åt? Jo, accepterar!

Inte alltid lätt kan jag säga. Men i denna situationen går det rätt bra att tänka så.

Har varit på Badhuset och simmat idag. Tänkte att jag skulle gå dit vid lunchtid så att det kanske är lit lugnt. Men där tänkte jag fel. Tänkte ju inte på att det var sommarlov, semestertid, regn.... Ja massor med anledningar för att det skulle vara en hel del folk. Både i simspåren o i lilla poolen med barnen. Men det är superskönt att simma.

Ikväll är det dags för Gospelmässa. Ska bli supermysigt. Brukar vara sån härlig känsla.

Take care!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sanningen om Anna

Om mitt liv då - med anorexi o självskadande och mitt liv nu då jag kämpar med att ta mig ur det helt och hållet.

RSS 2.0