Vilken morgon!

Lyckades faktiskt försova mig idag! Så himla pinsamt. Jag vet att jag vaknade till av klockan iaf. Men mobilen då? kan jag ha stängt av den trots att jag hade inställt på TVÅ ringningar!! Mysko och pinsamt! 8.15 skulle jag ju va på samtal. Och inte nog med det. Han skulle bjuda mig på frukost som en del av behandlingen. Typ 09.05 vaknade jag. Och 9.04 gick min buss till jobb!! Panik!! Så det var bara till o hoppa upp och ta på sig kläder, packa ner lite mat att ha under dagen och ner till bussen. Den gick till tåget i Ramlösa. Och det hann jag med. Så himla pinsamt! Och hela dagen blir ju bara helt upp och ner bara för detta. Jag hann iaf ner till butiken för att öppna i tid.
Mamma sa nu att det kan va för att jag sover i bäddsoffan i vardagsrummet. Somnar ofta med tv:n igång. Och vaknar jag mitt i natten (vilket jag alltid gör) så drar jag igång tv:n igen eftersom jag vet att jag somnar då. Tydligen sover man inte lika bra då bland allt detta. Och det kan säkert ligga en hel del i det. Så ikväll tar jag mitt pick och pack och flyttar in i min säng igen. Hoppas kunna sova bättre då, har ju sovit som en kratta nu en tid.

Annars får jag ta och införskaffa denna lilla bok!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sanningen om Anna

Om mitt liv då - med anorexi o självskadande och mitt liv nu då jag kämpar med att ta mig ur det helt och hållet.

RSS 2.0