Ont!!

Jag har så grymt ont i mitt huvud. Hela helgen har gått i vilans tecken i mörkt vardagsrum. Igår gick jag inte ens ut. låg i bäddsoffan med min spik-kudde. Sov lääänge på morgonen och fortsatte sova under dagen. Kändes som en konstig dag men behövlig. Puh var också helt trött och sov hos mig i soffan. Idag har jag ialla fall varit nere och handlat. Och sen var jag faktiskt nere och tränade en stund på bandet. gick och sprang lite där. Skönt.
Men jag vet inte vad jag ska göra med min skalle!! Det gör ont och jag mår illa från och till. Häromdagen var jag helt yr och konstig. Knepigt värre!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sanningen om Anna

Om mitt liv då - med anorexi o självskadande och mitt liv nu då jag kämpar med att ta mig ur det helt och hållet.

RSS 2.0