2012

Redan 2012! Julen och nyår är förbi och idag är det trettonafton.

Det har hänt så sjukt mycket på kort tid. Jag har hittat en helt underbar kille som är världens bästa pojkvän. Är bara hemma nu och har tvättat och försökt pyssla lite sen ska jag hem till honom igen. Sov där natten till idag. Men så jobbade han idag och hans härliga flickor är på dagis och fritids. Senare ska jag bara handla med lite käk till oss och sen hämtar dom mig vid tåget. Imorgon är vi alla lediga och ska faktiskt till Tropikariet i Helsingborg. Har aldrig varit där så det ska bli spännande. Kul att få en heldag med dom alla tre :)

Min puh-prins ligger här bredvid mig och myser. Får så dåligt samvete att jag är borta så mycket. Fast egentligen är det nog inte så farligt, bara känns så. Han är faktiskt lite sotis på Joachim och markerar lite. Fast nu är det bättre än i början. Nu kommer Puh fram och kelar lite iaf :) Sötnöt!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sanningen om Anna

Om mitt liv då - med anorexi o självskadande och mitt liv nu då jag kämpar med att ta mig ur det helt och hållet.

RSS 2.0