En sanning jag vill ändra på

En sanning:

Jag hatar det bagaget jag har med mig!

 Att mitt liv blivit så sjukt påverkad av övergrepp och skit att det tar slut med en underbar person blir jag så arg och ledsen över!! Varför?!?! Går det att komma över detta?? Vill ju så gärna att detta ska funka. Men jag behöver hjälp!! Finns det hjälp att få?! Kan nån vara snäll att tala om för mig vart det finns?!

Jag har påbörjat EMDR (Eye movement desensitization and reprocessing = Ögonrörelser desensibilisering och upparbetning)  för detta men inte kommit så långt än. Det är supertuff behandling och på sikt kan det säkert hjälpa på många plan. Men det kommer ta tid :(

Var så längesen jag bloggade att jag knappt vet vad jag ska skriva. Men jag har tänkt på det så himla mycket.

Förra veckan började jag sommarjobba i Kvistofta församling som kyrkogårdsarbetare. Är jättekul :) Fast det är väääldigt tidiga morgnar! 5.45 går min buss från Landskrona. Just det! Jag har flyttat tillbaks till Landskrona. Det gjorde vi när vi flyttade ihop.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sanningen om Anna

Om mitt liv då - med anorexi o självskadande och mitt liv nu då jag kämpar med att ta mig ur det helt och hållet.

RSS 2.0