Ååååååå

Jag satt här och skrev ett inlägg.....
Vad händer?!?!
Det försvinner så klart :(
Så himla retligt bara!
 
Menmen.... Shit happens!
 
Pallar inte direkt sitta och skriva om det. När jag för en gångs skull kände att jag kunde formulera mig någorlunda okej. 
Ger upp det nu faktiskt.
Tråkigt kanske, men sant!
 
E
2013-12-18 @ 00:28:58

Vad är meningen med din blogg egentligen? Första inlägget handlar om att hjälpa andra, då skulle du bli lycklig. Dog den lyckan ut?

Svar: Den lyckan har inte dött. Men både tidsbrist o privata saker har tyvärr gjort att jag inte orkat skriva här. Var trots allt ett tag sen jag startade denna blogg. Har försökt stötta några men inte fått nåt tillbaka alls. Som att gå rakt in i en vägg. Vem är du? Maila mig gärna om du har någon feedback på min blogg. Positivt som negativt.
Anna




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sanningen om Anna

Om mitt liv då - med anorexi o självskadande och mitt liv nu då jag kämpar med att ta mig ur det helt och hållet.

RSS 2.0