Jullov

Då har man jullov. Känns konstigt att det redan är jul.
Att en termin redan gått. Det har gått så himla fort.

Jag är en av dem som inte gillar att ha lov.
Att komma ur de så kallade rutinerna.
Inte träffa de man träffar varje dag i skolan.

Vi i min lilla grupp fick idag manus till får nya föreställning. Så himla kul och spännande. Vi har väntat på det. Blev ju väldigt nyfikna när vi fick veta vad vi skulle sätta upp.

Så det blir till att läsa manus :)

Att det är julafton på tisdag känns märkligt.
Redan!!

Jag har ingen direkt julkänsla.
Men den dyker väl upp hoppas jag.

Och glöm inte alla de som faktiskt inte kan fira jul.
Inte har familj att träffa.
Inte har pengar till mat.

Glöm inte hjälpa!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sanningen om Anna

Om mitt liv då - med anorexi o självskadande och mitt liv nu då jag kämpar med att ta mig ur det helt och hållet.

RSS 2.0