Advent

Imorgon är det första advent. Älskar denna tiden. Advent, lucia, jul, vinter.
Tagit det väldigt lugt idag. Sov länge, tvätta och vila.
Det har varit så sjukt mycket den senaste tiden. Har varit ont om tid att varva ner.
 
På onsdag åker min teatergrupp iväg till Värnamo folkhögskola för att spela vår föreställning där. Vi övernattar där och drar sen vidare till Önnestad utanför Kristianstad dagen efter.
Snart har hela terminen gått! Varför måste tiden gå så himla fort?!
 
Först ska jag försöka ta vara på den tiden som kommer nu med massa Lucia-uppdrag. Imorgon presenteras Landskrona stads Luciakandidater på julskyltningen. Det är starten för massa härliga Luciauppdrag. I år blir det en extrakonsert eftersom staden firar 600 år. Inte bara kröning utan även en härlig konsert den 14 december. Årets bästa tid!
 
 
 
 
Förra årets härliga Lucia-gäng :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sanningen om Anna

Om mitt liv då - med anorexi o självskadande och mitt liv nu då jag kämpar med att ta mig ur det helt och hållet.

RSS 2.0