Behandling

Strax efter lunch idag begav jag mig av från skolan mot Malmö. 
Det var dags för ett info-möte om behandlingen. 
Redan på tisdag kommer jag påbörja DBT-behandling med ätstörningsinslag i grupp. 
Två gånger i veckan kommer jag delta i en grupp och en gång i veckan ett enskilt samtal. 
Sedan kommer det även hända att jag är med på annat. 
Kanske äter där vid några tillfällen. 
Men det kommer vi prata mer om sen. 
Känns så gott att få så mycket positiv respons för att jag verkligen gör detta nu. 
Att jag slutar med medicin osv. 
Vilken känsla att få de kickarna. 
Tack alla underbara! 

Någon som just nu är mindre underbar är min granne. 
Han väljer att skruva upp musik på hög volym kl 22.40! 
Toppen säger Anna. 
Hon som ska gå upp innan 5 imorgon! 
Det är åter dags för spelning med EGOLAND. 
Imorgon kör vi till Jämjö 😊 

Karen
2014-02-07 @ 08:09:13

Hallo Anna, ...gut dass Du Dir HIlfe suchst und sie bekommst. Hatte schon im Dez., als wir uns kurz trafen, so eine Ahnung, dass Du wieder mit Essstörungen kämpfst.Habe hier aber nichts davon gesagt, war mir ja auch nicht wirklich sicher.
Kämpfe weiter dagegen an - das Leben ist lebenswert. Nur Du hast es in der Hand....und das schaffst Du auch. Drücke Dir die Daumen
LG,Karen

Lena
2014-02-07 @ 20:40:40

Hej Anna ska du flytta?:)

Svar: Flytta?? Nej, inte vad jag vet.
Anna




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sanningen om Anna

Om mitt liv då - med anorexi o självskadande och mitt liv nu då jag kämpar med att ta mig ur det helt och hållet.

RSS 2.0