Fredag igen

Hjälp vad veckorna springer iväg.
Nu är det fredag igen!
Har varit helt off på dagarna hela veckan.
Är väl så det ska vara när det är lov.

En veckas sportlov är snart slut och det är dags för massa rep igen.
Idag är det exakt 2 veckor till vår PREMIÄR!
Nervöst, men självklart väldigt kul! :)
Vår härliga Premiär av "Fem gånger Gud" är klockan 19 den 7/3 på Sundsgården om ni inte har något för er :)

Imorgon ska jag kompa en vän när hon ska sjunga på dop.
Så himla kul att det kommit in lite förfrågningar.
Även sången.
Fick en förfrågan att vara med och sjunga på en tillställning här i Landskrona.
Tyvärr krockar det med en föreställning med skolan.
Men hoppas på att det kommer fler chanser.
Vi är ju fortfarande ute på turné med vår andra föreställning EGOLAND :)

I slutet av maj kommer vi spela ALLA våra föreställningar under en helg.
Då kommer vi vara på skolan.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sanningen om Anna

Om mitt liv då - med anorexi o självskadande och mitt liv nu då jag kämpar med att ta mig ur det helt och hållet.

RSS 2.0