Onsdag morgon

Sitter i väntrummet hos psykologen. 
Hade en fruktansvärd kväll igår vad gäller det fysiska vid utsättningen av min medicin. 
Så pass att jag var tvungen att ta en tablett. 
Fick rådet att trappa ut i ännu en dos. 
Att ta en tablett varannan dag. 
Sedan var tredje. 
Hoppas på att det funkar bättre. 
Kan inte förklara känslan i kroppen vid uttrappning. 
Inte mer än läskigt, obehagligt osv. 
Så fruktansvärt illamående, ilningar genom kroppen, dimsyn och massa annat konstigt. 

Idag blir det en lång skoldag. 
Ska nämligen stanna kvar ikväll för att stå i biljettkassa. 
Senilteatern ska nämligen ha föreställning ikväll. 

De ringde från malmö igår. 
Från capio anorexicenter. 
Imorgon eftermiddag ska jag dit på ytterligare ett besök för information om DBT-behandlingen jag ska påbörja nu. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sanningen om Anna

Om mitt liv då - med anorexi o självskadande och mitt liv nu då jag kämpar med att ta mig ur det helt och hållet.

RSS 2.0