Kyrk-dag

Haft en rätt lugn och skön dag.
Försökt iallafall.
Var först i kyrkan med fin-kusin för att sen fortsätta med fika hos henne.
Gott med nybakta scones och snack.

Med nytt litet sällskap av Elvira gick jag till en annan kyrka för att fira familjemässa.
Himla mysigt med barn och kända ansikten.
Elvira tyckte det var mysigt med all sång och alla barn.
Satt som förstenad hos mig när det var psalmer och när barnen sjöng.
Oj vad hon gillade det.
Så härligt!

Har verkligen försökt ta det lugnt överlag.
Men har ju pluggande av manus över mig hela tiden.
Oj vad det lät negativt.
Det var inte meningen.
Men det är jag själv som gör att det blir svårt.
Svårt att fokusera på det.
Svårt att få in replikerna.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sanningen om Anna

Om mitt liv då - med anorexi o självskadande och mitt liv nu då jag kämpar med att ta mig ur det helt och hållet.

RSS 2.0