Mysig söndag

Haft en mysig dag idag.
Var och lunchade med två gryn på en pizzeria i stan.
Sen tog vi bussen vidare för att bowla en timme.
Jag är inte världsbäst på det direkt men kul är det!
Och mysigt att umgås med tjejerna.
De fick sina julklappar eftersom vi inte träffats på ett tag.
 
Nu är det mys i soffan med Puh.
Aningen orolig för veckan som kommer.
Kommer vara lite på Capio och en hel del i skolan.
Nervös för en ny termin och allt vad det innebär.
Omtenta på klrdag i ett ämne jag absolut inte behärskar.
Är väl inte total katatsrof om jag behöver göra om den IGEN.
Har en chans till om det inte går vägen denna gången heller.
Ska försöka att inte hänga upp tankarna för mycket på detta och fastna i det.
 
Tre kvällar har jag nu hoppat över min sömnmedicin ich det har funkat rätt bra.
Var mest första natten som jag vaknade och var helt genomsvettig.
Drömde märkliga och obehagliga drömmar.
Ska se om jag kanske blir mindre trött på dagarna om jag inte tar medicinen.
Bara jag kan somna och sova på natten.
 
I fredags var jag ute och åt med min behandlare.
Vi åt Thai på centralen i Malmö.
Var gott och trevligt.
Igår fixade jag faktiskt varm mat själv hemma, detta händer inte så ofta eftersom det är en av mina svårigheter kring maten.
Plus att jag idag också åt ordentlig lunch när jag var ute med barnen.
Det blev en god falafel.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sanningen om Anna

Om mitt liv då - med anorexi o självskadande och mitt liv nu då jag kämpar med att ta mig ur det helt och hållet.

RSS 2.0