Några dagar sen....

Dagarna har gått så sjukt fort och jag har inte riktigt hunnit med att skriva.
Även om jag varje kväll tänkt: Just det, jag ville ju skriva lite.
Menmen, så är det ibland :)

Puh och jag har haft en mysdag idag.
Sov länge, fixade med armband som jag skickat iväg, var och handlade.
Och sen fortsatt mys i soffan.
Kollat en hel del Dr. Phil, Fosterland och lite annat på nätet.
Men nu är det strax dags att bädda ner oss och läsa lite.
Jag läste ut "Eldvittnet" härom dagen.
Hjälp vad den var bra.
Var rätt läskig i början och jag vågade knappt släcka lampan.
Svårt att hitta en bra bok nu direkt efter den.
Har börjat läsa "Orange is the new black".
Plöjde igenom serien på nätet för ett tag sen.
Så många som pratat om den serien.
Den är väldigt bra, men vissa bitar skulle jag lätt kunna stryka!!

Igår träffade jag pappa i Lund några timmar.
Han kom till Sverige i söndags och var först hos farmor några dagar innan han åkte till Lund för att jobba.
Vi tog en skön promenad, åkte till Nova Lund, käkade lunch där och sen handlade vi hans vanliga saker.
Ost, kaffe, bregott, skogaholmslimpa, ahlgrens bilar och massa annat svenskt som han inte får tag i hemma i Tyskland.
Var mysigt att ha några timmar tillsammans.
Även om jag var sjukt trött och bara gick och gäspade.
Energin har dalat efter några intensiva men intressanta dagar i skolan.

Imorgon tänker jag sova ut!
Har inget inbokat vilket är skönt.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sanningen om Anna

Om mitt liv då - med anorexi o självskadande och mitt liv nu då jag kämpar med att ta mig ur det helt och hållet.

RSS 2.0