Seg dag

Har varit en sjukt seg dag.
Första heldagen i skolan för terminen.
Regnigt ute.
Sjukt ont i huvudet.
Blir galen på det.
Har nu bokat en tid hos en optiker.
Måste kolla om det kan vara där som problemet ligger.
Känns inte jättelockande att gå upp tidigt i morgon för att åka till skolan.
Skulle vilja vila skallen.
Har samtal sen på eftermiddagen på Capio.
Och på lördag är det omtenta!
Vill inte!
Känner att jag har noll koll på detta med vetenskapsteori och kvalitativa och kvantitativa artiklar osv.
Jaja, har tack och lov en chans till om det inte går vägen nu.
Vilket jag är säker på att det inte gör.
Just nu har jag en katt framför näsan och ser knappt vad jag skriver.
Eller, inte knappt. Ser inget!!
Mitt lilla troll.
Står här och spinner och trampar hos mig.
Skulle nog vara skönt att strax gå och bädda ner sig.
Och hoppas att huvudet känns bättre i morgon när jag vaknar.

Känner att jag inte har så mycket vettigt att skriva här idag.
Bara skönt att skriva av sig ibland :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sanningen om Anna

Om mitt liv då - med anorexi o självskadande och mitt liv nu då jag kämpar med att ta mig ur det helt och hållet.

RSS 2.0