W.W.J.D?



Detta armband fick idag följa med mig på omtentan. 
W.W.J.D?
What Would Jesus Do? 
Det hjälpte mig att tänka lugnare. 
Tänka att jag vet att jag inte klarar tentan och att det inte är katastrof. 
Att acceptera det och inte få total panik. 
Försökte fokusera på andningen och observera och beskriva rummet vi satt i. 
Något finns kvar i minnet från DBT:n. 

Nu sitter jag på tåget hemåt. 
Solen skiner och jag försöker tänka ut vad jag ska göra denna dag. 
Ta en promenad kanske. 

Ska kanske tänka på armbandet där också. 
Vad skulle Jesus göra om han kom hem från en tenta och är trött?! 
Be och ta vara på resten av dagen kanske. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sanningen om Anna

Om mitt liv då - med anorexi o självskadande och mitt liv nu då jag kämpar med att ta mig ur det helt och hållet.

RSS 2.0