Se mig själv

Jag skulle så hemskt gärna vilja se mig själv utifrån.
Se mig hur andra ser mig.
Se tecken i framtiden så jag vet vad jag ska göra för val.
På ett sätt vill jag inte se det.
Men ändå vill jag,
Jag vet inte riktigt vilken riktning jag ska just nu.
Först och främst känner jag att jag behöver bli bättre på att sätta min hälsa främst.
 
Jag har en konstant obehaglig trötthet som hänger över mig.
För bara någon dag sedan hade jag ett antal totala black-outs.
Så otroligt obehagligt.
Jag hade ett mål och visste precis vad jag skulle.
Helt plötsligt stannar jag bara upp och är helt blank i knoppen.
"Vad tusan vad det jag skulle?"
Det upprepade sig två-tre gånger in om loppet av några timmar.
 
Onsdag, torsdag och fredag har vi haft ganska intensiva skoldagar.
Både med redovisningar, salstenta, opponering osv.
Tidsmässigt på plats i skolan var det inte mycket.
Men mycket i skallen som snurrade kring allt som skulle göras.
Opponering är verkligen inte min grej.
Tycker det är oerhört obehagligt.
Det värsta är att behöva opponera på andra.
Och även höra när andra får kritik.
Absolut inte min grej.
I vår grupp kom vi fram till att vi alla var ganska konflikträdda.
Men tur att man ska lyfta positiva bitar också vid en opponering.
 
Sen har jag i stort sett sovit sen jag kom hem igår.
Kan inte minnas när jag sov så gott som inatt.
Och sov dessutom länge.
Oerhört nice.
Gissar att hela jag var totalt utmattad och hade ingen tid att passa idag.
Så visste att jag kunde sova hur länge som helst.
Och ingen skoluppgift som väntade idag,
Men det måste jag ta tag i imorgon.
Gårdagen var dessutom sista dagen på höstens termin.
Så nu intar vi termin 4 :)
 
Men jag vill fortfarande vilja se mig själv utifrån.
Vill se hur jag är.
Och kunna se vad jag ska råda mig själv till inför framtiden.
Har ialla fall en dröm som jag hoppas snart ska kunna förverkligas.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sanningen om Anna

Om mitt liv då - med anorexi o självskadande och mitt liv nu då jag kämpar med att ta mig ur det helt och hållet.

RSS 2.0