Tidiga kvällar

Har i någon vecka nu bäddat ner mig väldigt tidigt. 
Så trött både fysiskt och psykiskt. 
Så det är skönt att krypa ner tidigt och dessutom orka läsa några sidor i en bok. 

Solen har börjat kika fram och ge värme på dagen. 
Morgnarna och kvällarna är dock väldigt kalla. 
Måste säga att jag föredrar det kalla. 
Ser inte fram emot att det snart kommer en sommar. 
Tack och lov brukar den gå ganske snabbt. 
Så snart är det väl höst igen 😜 

I helgen blir det nog faktiskt en tur ner till mamma i vitaby 😊
Inte varit där sedan i julas. 
Jag är nämligen heeeeelt ledig i helgen. 
Känns som det var ett bra tag sedan det hände. 
Men ganska skönt. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sanningen om Anna

Om mitt liv då - med anorexi o självskadande och mitt liv nu då jag kämpar med att ta mig ur det helt och hållet.

RSS 2.0