Vägen till livet

Dagens tema i kyrkan var Vägen till livet idag.
Jag var och jobba på gudstjänst i förmiddags.
Och just Vägen till livet känns så rätt just nu.
Jag känner hur jag har kommit en bra bit på den vägen.
Vilket är så himla nice.
Börjar nästan vänja mig nu vid att inte ha en massa ångest.
Att inte ha en massa ångest för maten.
Inte mer än nån annan jag känner iallafall.
Att jag har varit skadefri i 73 dagar utan att ha lockats.
 
Så nu kan jag känna att faktiskt är på den rätta vägen,
Den vägen som är livet!
Efter många år på helt fel väg känns detta magiskt.
Flera gånger var jag till och med på dödens väg.
Men vände och höll mig fast i en livlina ett tag. 
 
Ta hand om och vårda din väg till livet!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sanningen om Anna

Om mitt liv då - med anorexi o självskadande och mitt liv nu då jag kämpar med att ta mig ur det helt och hållet.

RSS 2.0