Sjukstuga

Har varit sjukstuga här hemma denna helgen.
Hela förra veckan hade vi föreläsningar i skolan.
En av dagarna stannade jag dock hemma för att gå till behandlingen istället.
 
I fredags var jag först i skolan för att sen gå till Capio för att äta lunch och sen ha samtal.
Jag hade så sjukt ont i huvudet och tog treo direkt när jag kom fram.
Det jag inte tänkte på var att jag hade druckit en red bull en stund innan.
Samma sak hade jag gjort dagen innan också.
Ingen bra kombination!!
Fy vad dålig jag blev.
Rädd och även frustrerad eftersom det inte blev något samtal.
Jag fick panik rent fysiskt och det kändes som jag skulle svimma och spy.
Skammen för att jag mådde så var oerhört stor och hemsk.
Jag har sån sjuk kräkfobi och får panik för det också.
När jag hade försökt hämta mig åkte jag hem.
När jag sen vaknade igår hade jag feber och fruktansvärt ont i kroppen.
 
Nu är det två veckor kvar på Capio bara.
Känns panik.
Gillar inte separationer.
Har aldrig gjort och kommer aldrig att göra.
 
Nu ska jag först försöka kurera mig.
Min lille Puh har funnits tätt intill mig i soffan hela helgen.
Mysigt!
Mia
2015-02-17 @ 13:10:38

Krya på dig Hjärtat, tur att vi har våra små kattdjur och att det känner på sig när vi behöver dem som bäst!
tänker på dig!
Kramar Mia




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sanningen om Anna

Om mitt liv då - med anorexi o självskadande och mitt liv nu då jag kämpar med att ta mig ur det helt och hållet.

RSS 2.0