Plugg

Sitter kvar på skolan en kort stund efter att ha pluggat tillsammans med fina Emmy.
Uppvaktade henne lite med kladdkaka och present innan vi satte igång, eftersom hon fyller år idag.
Har fått gjort en del men känner mig så sjukt stressad inför denna hemtentan.
Räknar med komplettering redan nu.
Känns inte som världens undergång tack och lov.
För inte så länge sen hade jag hoppat av om jag inte presterade som jag själv önskade.
Men jag ser och förstår att det är ingen annan än jag själv som ser det så.
Bara för att jag behöver komplettera uppgifter betyder inte det att jag är helt misslyckad.
Det innebär att jag lyssnar på min kropp och själ så att jag inte kraschar totalt.

Nu ska jag packa ihop mig och åka till Rydebäck för att öva inför en konsert.
See ya!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sanningen om Anna

Om mitt liv då - med anorexi o självskadande och mitt liv nu då jag kämpar med att ta mig ur det helt och hållet.

RSS 2.0