Julgran!

Denna julen saknar jag morfars julgran nåt enormt. Det var helt enkelt för längesen!!
Den var alltid väldigt prålig och han hade massor med saker i den. Men på nåt sätt lyckades han alltid. Varke liten sak hade sin plats och han såg nästan om man flyttade på nåt. Minns fåglarna i olika färger. Knaalrosa, blå, silver osv med typ glitterstrån i baken :P Går helt enkelt inte att förklara dom men dom va faktiskt rätt söta. Smällkarameller från barnbarn, chokladsaker som kunde hänga i granen år efter år. Tog man en kunde man inte garantera att den var ätbar. Ska se om jag lyckas hitta nån bild på den.
Saknar dig finaste morfar!!
Mamma
2010-11-27 @ 13:05:42

Ja, han var en riktig julpyntare, tomtar överallt. Jag har plockat fram hans adventsstakar här nu och ska strax sätta dom i fönstret! Mysigt! Adventskram till dig fröken!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sanningen om Anna

Om mitt liv då - med anorexi o självskadande och mitt liv nu då jag kämpar med att ta mig ur det helt och hållet.

RSS 2.0