Tisdag 28 juni 2011

Har bäddat ner mig i bäddsoffan för att läsa lite. Om jag orkar. Katten ligger med svansen över nos och ögon. Trött han med tror jag.
Av någon anledning är jag just nu konstant trött. Varför? Kan det vara på grund av väder? Eller bara allmänt utmattad? Min psykolog har just nu två veckors semester. Men inte slipper man undan hemuppgifter! Fick fyra alternativ att välja mellan. Varav två var typ NEJ. Kommer få hjälp av en vän med detta. Usch ja.

Det var några dagar förra veckan som jag blev helt förvirrad. Kändes som jag ställdes inför en massa prövningar hela tiden. Dom bara östes över mig. Det kunde vara flera gånger på en dag. Till slut trodde jag att jag skulle få total panik. Vad var det som hände? Det var prövning efter prövning.
Eller hur var det nu med det? Är det Gud som utsätter en för prövningar? Eller inte? Hmm. Om ja - varför? Hur mycket ska man orka ta? Utan att falla.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sanningen om Anna

Om mitt liv då - med anorexi o självskadande och mitt liv nu då jag kämpar med att ta mig ur det helt och hållet.

RSS 2.0