Sjukling

Är sjukling här hemma nu. Så tråkigt kan jag säga. Varit hängig en bra tid och började få feber för en vecka sen. Och när man inte tar hand om sig direkt sitter man där med ordentligt virus som gör sjukt ont i halsen. Mindre kul faktiskt. Fick åka hem från lägret med skolan i torsdags och iväg till doktor på fredagen. Ingen halsfluss syntes till och alla prover var bra. Men hade så superont. Misstänkt halsböld visade sig vara - ingen halsböld. Så virus. Alvedon biter inte heller kan jag säga. Köpt hem strepsils, citron och ingefära och massa annat.

Tips!! Håller borta från detta virus!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sanningen om Anna

Om mitt liv då - med anorexi o självskadande och mitt liv nu då jag kämpar med att ta mig ur det helt och hållet.

RSS 2.0