Slut på året

Nu är det inte många dagar kvar på detta året.
Känns jättekonstigt.
Nyår är en av de värsta dagarna jag vet.
Massa ångest för att ännu ett år har gått.
Vad har jag gjort av året som gått?
Vad ska jag göra av året som kommer?
Ja, en massa frågor.
Ångesten över att bli ännu ett år äldre.
Oj, vad jag vill bli av med den stressen.

Idag har jag jobbat på ett härligt tvillingdop.
Inte som vaktmästare som jag brukar.
Utan som hjälp i köket med kaffe, kakor, disk osv.
Mysigt och kul!

Nu har jag och katten myst ner oss i soffan och kollar på "Stjärnorna på slottet".



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sanningen om Anna

Om mitt liv då - med anorexi o självskadande och mitt liv nu då jag kämpar med att ta mig ur det helt och hållet.

RSS 2.0