Helg

Nu är det plötsligt helg igen. 
Går så sjukt snabbt allting. 

Bäddade just ner mig i en renbäddad härlig säng.
Har min värmemadrass, rena lakan, en bok och katten så klart. 
Han ligger bredvid mig och myser på den sköna madrassen med värmeslingor. 
Ångrar verkligen inte det köpet. 

Veckan har varit sjukt intensiv men med många roliga saker. 
Föreställningar i skolan att titta på. 
Stå i biljettkassa och café. 
Umgåtts med härliga klasskamrater osv. 
Känns konstigt att det bara är två skolveckor innan det sen är lov. 
Måste det gå så fort??
Det innebär att det inte är så många veckor kvar till vår premiär. 
Jag har himla panik över att jag inte sätter replikerna nu. 
Men som vi ofta får höra av våra lärare: 
LITA PÅ PROCESSEN! 
Försöker göra det! 
Nästa fredag har vi spelning i Jämjö, på folkhögskolan där. 
Då är det med våra "gamla" föreställning EGOLAND. 
Ska bli kul att göra den igen 😊



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sanningen om Anna

Om mitt liv då - med anorexi o självskadande och mitt liv nu då jag kämpar med att ta mig ur det helt och hållet.

RSS 2.0