Sommarlov

I torsdags hade vi skolavslutning.
Efter tre år var det nu dags att sluta på riktigt på skolan.
Känns himla konstigt.
Två år för att få gymnasiebetyg.
Sen ett år teaterlinje.
Nu är målet diakon.

Först en lång sommar, som jag hoppas går fort!
Behandling i Malmö blir fokus denna sommar.
För att sen kunna gå vidare i livet hoppas jag.
Har kommit en bra bit.
Men har en bit kvar.
Saker som jag måste gå igenom innan jag vågar gå vidare fullt ut.

Skam den som ger sig!
Vill bli av med rädslan som finns för att ta klivet fullt ut.
Förstår egentligen inte vad det är jag är så rädd för.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sanningen om Anna

Om mitt liv då - med anorexi o självskadande och mitt liv nu då jag kämpar med att ta mig ur det helt och hållet.

RSS 2.0