Socialtjänstlagen

Sitter på tåget på väg hem från skolan. 
Har idag haft första föreläsningarna i bl a socialtjänstlagen. 
Imorgon är det LSS och LVU som står på schemat. 
Väldigt intressant. 
Tyvärr missar jag eftermiddagen eftersom jag har samtal. 
Men prioriterar det denna gången. 
Skolan kan jag läsa in själv. 
Vi får ju alla föreläsningar som powerpoints. 
Väldigt bra. 
Det negativa med dagen idag är att jag känner mer och mer av min rygg som gör ont. 
Sitter ju inte alltid så bra. 
Men vi har ständigt pauser och kan sträcka på oss. 
Föreläsaren idag tyckte jag var väldigt bra. 
Har henne imorgon också. 

Ska bara inom och handla och sen hem till min lille plutt. 


Mia
2015-01-20 @ 15:21:04

Med risk för att låta helt knäpp, vad pluggar du nu?
Tänker på dig fina <3
Kramar Mia

Svar: Är väl inte knäppt!! Sorry att jag dröjt med svaret! Jag läser psykiatriska omvårdnadsprogrammet på Malmö högskola :)Kraaam <3
Anna

Mia
2015-01-25 @ 13:32:53

Det låter jättespännande :-)
Du är bäst!
Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sanningen om Anna

Om mitt liv då - med anorexi o självskadande och mitt liv nu då jag kämpar med att ta mig ur det helt och hållet.

RSS 2.0