Nedlagd hemtenta

Jag gav upp hemtentan.
Iallafall för just nu.
Har haft väldigt obehagliga känningar som stickningar i bröstet och tungt att andas.
Klassiska stress-tecken.
Eftersom jag inte fick något vettigt gjort kring denna hemska tenta så bestämde jag mig att tänka på hälsan först!
Jag tog detta beslutet utan att nu i efterhand känna världens panik.
Det känns som att det var det klokaste just nu.
Alltså inga misslyckande-tankar!
Framsteg bara det!
 
Ikväll är det äntligen dags!
Väntat sen julafton.
Väntat på en myskväll!
Jag, min fina vän och Carola är det som gäller ikväll :D
Yay!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sanningen om Anna

Om mitt liv då - med anorexi o självskadande och mitt liv nu då jag kämpar med att ta mig ur det helt och hållet.

RSS 2.0