Kloka tösen igen och nytt jobb

Glömde ju en bit av min konversation med den lilla tösabiten.
Får skylla på att jag satt på tåget när jag skrev förra inlägget.

När hon funderat en liten stund så sa hon:
"- Jag såg på "Svenska hjältar-galan". Där var det en tjej som berättade att hon hade gjort sig illa. Och sen fick hon dela ut ett pris till två andra som var jättefina och hade hjälpt henne massor!"

När jag sen berättade att jag numera är volontär i TILIA, där dessa fina tjejer från galan finns, blev hennes ögon stora och hon log med hela ansiktet.
"-Är det sant?"

Ser fram emot att spendera tid med alla små dansare i morgon igen.
Då är det sista föreställningen de har.

Snälla!!
Håll alla tummar och tår för ett jobb som kommer höra av sig till mig i morgon!!
Ett dröööömjoooobb!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sanningen om Anna

Om mitt liv då - med anorexi o självskadande och mitt liv nu då jag kämpar med att ta mig ur det helt och hållet.

RSS 2.0