Stress jäkla stress

 
Stress jäkla stress!
Jag känner mig så sjukt stressad och jagad.
Jagad av vad vet jag inte egentligen.
Bara att jag måste springa.
Kroppen skriker.
Den vill vila.
Gör ont i varenda liten fena på min kropp.
Vill bara sova, sova, sova, sova....
 
Dåligt samvete för att jag inte pluggar så mycket som jag bör.
Men det går inte.
Då stiger termometern och hamnar nästan på panikattack.
Hjärnan stoppar informationen.
Det går inte in.
Att läsa kurslitteratur känns helt fruktansvärt.
Visst, jag kan läsa, men har inte en aning om VAD jag läst.
Än mindre skriva något utifrån texten.
 
 
Hur länge kan man ånga på?
Jag vill så mycket.
Men just nu orkar jag inte allt.
Det gör ont att inte orka.
Känner mig värdelös och kass på att prestera i skolan.
Att plugga in info för tenta känns helt omöjligt.
Kommer inte ihåg nåt.
Hjärnan har stängt av känns det som.
Hjärnan går på högvarv men har ändå stängt av.
Får inte ihop det!
 
 
 
Det är min favorittid på året just nu.
Och jag känner inte att jag kan ta vara på det.
Jag får panik.
Jag vill vara hemma hos min Puh hela tiden och bara mysa.
 
 
 
Anonym
2015-11-28 @ 21:11:09

Känner igen mig i det du skriver...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sanningen om Anna

Om mitt liv då - med anorexi o självskadande och mitt liv nu då jag kämpar med att ta mig ur det helt och hållet.

RSS 2.0