Vägar i livet

Livet har ibland en tendens att ändra riktning.
Ibland är man redo.
Ibland inte.
Ibland kan man själv reda ut vilken väg man bör ta.
Ibland har man inte en susning.
Vid vissa tillfällen skulle jag mer än gärna se tydliga tecken.
Tecken på att det är rätt väg.
Eller kanske helt fel väg.
När det drar åt olika håll blir jag så sjukt stressad.
Vet inte vad jag ska.
Vet inte om jag kan lita på min egen känsla.
Lita på min magkänsla.
Eller är det någon annans magkänsla jag lyssnar på.
Hur tusan vet jag vad som är det bästa.
Det bästa för att slippa gå in i nåt som bara gör saker värre.
Jag vill ju kunna göra saker bättre.
Men att lyssna på mig själv o på min kropp är jag inte speciellt bra på.
Vill alltid kunna göra mer än jag kan o orkar.
O ibland tar det ut sin rätt.
Men vad vill JAG med mitt liv.
Vad är min uppgift i mitt liv.
Jag vill ha ett tydligt tecken.
Ett tecken på om jag är på rätt väg.
Eller om jag är totalt ute o cyklar.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sanningen om Anna

Om mitt liv då - med anorexi o självskadande och mitt liv nu då jag kämpar med att ta mig ur det helt och hållet.

RSS 2.0