Denna vecka

Denna vecka känns det verkligen att terminen kommit igång. Det blir massor med jobb vilket är kul men samtidigt nervöst. Igår var första lektionen på dansen alldeles själv och idag första dagen helt själv i butiken en heldag. Det känns kul men samtidigt nervöst som sagt. Saken är den att imorgon går min sjukskrivning ut och som det ser ut nu kommer jag vara halvt sjukskriven. Så jag kommer tjäna mina egna pengar. Det är det bästa i det hela. Att jag får känna att jag faktiskt får in mina pengar själv.

Har haft en liten paus här nu eftersom jag fick en del att göra. Det kom en hel pall med vagnar innan som jag har monterat. Det är supermysigt! Fyra vagnar är klara, varav två syskonvagnar. Bara en kvar nu :) Heja Byggare Bob goes Anna, hihi.

     City Select, går att kombinera lite som man vill :) Både som enkelvagn och dubbel.

  

 City Mini, dra i ett handtag och den är ihopfälld :) Supersmart!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sanningen om Anna

Om mitt liv då - med anorexi o självskadande och mitt liv nu då jag kämpar med att ta mig ur det helt och hållet.

RSS 2.0