Måndag kväll

Vad är nu detta? Jag har absolut inte tid till att bli sjuk. Så det ska jag inte! Har fått kontigt kli i halsen och näsa. Håller tummarna för att det bara är allergi eller nåt. Blir ingen lång kväll idag. Ska upp tidigt imorgon också. Först på sjukgymnastik och sen ska jag till Lund för att hälsa på fina E. Kommer kännas konstigt att gå in på avdelningen igen. Var ju några år sedan jag var där. Hoppas jag får positiva reaktioner om det är nån personal från "min tid". Ser fram emot att ge fina E en jättekram. Hon ska inte behöva vara där! Hon är värd att må bra! Och det gäller alla andra. Jag vill kunna göra en förändring för andra. Tänk om det verkligen skulle funka!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sanningen om Anna

Om mitt liv då - med anorexi o självskadande och mitt liv nu då jag kämpar med att ta mig ur det helt och hållet.

RSS 2.0