Trött dag

Känner mig hemsk på jobb idag. Jag är sååå trött och mår helt konstigt. Vet inte riktigt vad det är menb jag är rätt säker på att det är på grund av att jag inte fått i mig min medicin ordentligt på några dagar. Känner mig svimfärdig flera gånger varje minut och det sticker i läpparna och andra mysko saker. Menmen, ska säkert bli bra nu när jag har rätt på det igen. Jag är så trött på dessa jäkla mediciner. Tänk så skönt om man inte behövt ha dem. Den dagen kommer väl också. Imorse hade jag såna tråkiga samtal jag var tvungen att ringa. Blir man glad av det eller?!?! Nä, det blir man inte. Försäkringskassan och sånt skit. Trodde jag skulle bli lite klokare. Men nope. Nu ska det helt plötsligt skickas hem papper så jag kan ansöka om förlängd sjukbidrag eller vad det heter. Nu är ju han jag brukar prata med på semester. Han tycker ju inte alls jag ska va sjukskriven längre så han har inte ens funderat på att skicka hem såna papper till mig. Vilket blir rätt nu då? Bläää, är så trött på det! Dessutom har jag inte fått nåt svar angående en remiss som skulle skickas om min handled. Just nu har jag sjukt ont och kan inte stödja på den alls utan att den ger vika. Men det fanns inga anteckningar om mig så klart och den personen som jag skulle till har semester. Hur kul är detta på en skala då?? När man har ont liksom. Dom ska ringa upp mig under dagen och se om det finns någon lösning. Hoppas på det.


 
    
(vill kunna göra nåt fint med denna biden till min header, men jag får inte rätt på det)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sanningen om Anna

Om mitt liv då - med anorexi o självskadande och mitt liv nu då jag kämpar med att ta mig ur det helt och hållet.

RSS 2.0