Måndag 25 oktober 2010

Fullt ös typ. Flyttat i helgen och jobbat som en galning. Knappt hunnit vara hemma i min nya lya ju. Men jag tror att det kommer bli bra där. Känns bra att vara där. Bara en massa ljud och saker man ska vänja sig vid. Puh har varit aningen chockad men verkar bli piggare nu. Igårkväll jama han till och med! :D
Min kropp säger verkligen ifrån att jag har haft lite väl mycket på dagarna. Gör ont överallt. Speciellt i nacke och i mina händer. Fattar inte vad det är med händerna! Det gör superont. Mysko är det. Men det har ju varit roliga saker. Känns konstigt att ha åkt buss från Helsingborg till Landskrona för att jobba och sen hem igen. Bakvänt liksom.
Imorgon ser det ut som att jag ska ta mig en tur till Köpenhamn efter jobb på kvällen. Pappa är där och jobbar så vi ska ses och käka lite. Kollade tider innan och skulle vara lite mysigt att ta båten till Helsingör och vidare där med tåg istället för bron. Skulle faktiskt gå lite snabbare också. Får se hur det ser ut imorgon.

Hihi, märks att jag är på jobb va? Dessa snuttefiltar från Teddikompaniet är bara så underbara!!
ellinor
2010-11-01 @ 22:18:40

Min lilla Elsa har den rosa. :-)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sanningen om Anna

Om mitt liv då - med anorexi o självskadande och mitt liv nu då jag kämpar med att ta mig ur det helt och hållet.

RSS 2.0