Natt

Natt mellan söndag och måndag. Helt slut och ska bädda ner mig om en liten stund. Det tar på krafterna när klockan ska ställas om. Känns att man inte sovit lika bra. Kanske inte just att det var en timme mindre. Mer att jag är så rädd att försova mig så jag sover dåligt för det. Sov faktiskt i min säng inatt vilket var skönt. Har ju sovit i bäddsoffan under lång tid nu. Var och jobbade i Landskrona idag och hade Gudstjänst. Var och hälsade på finaste morfar också eftersom det var hans födelsedag. Han skulle ha blivit 85 idag.
Vi gräddade sjukt många våfflor innan gustjänsten för att fira Marie Bebådelsedag och Våffeldagen. Var nog uppskattat. Våfflorna gick åt ialla fall.
Orkar inte ta så mycket här nu, måste sova känner jag. Nanna sött!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sanningen om Anna

Om mitt liv då - med anorexi o självskadande och mitt liv nu då jag kämpar med att ta mig ur det helt och hållet.

RSS 2.0