Att ge och ta

Att vara vän är inte lätt.

Att ha en vän är inte lätt det heller.
Det handlar om att ge och ta. Vilket inte alltid är lätt. Jag har så svårt att känna att jag faktiskt ger något. Att jag ger något bra. Det är kanske svårt att se själv, jag vet inte. Men antagligen visar det sig i om vännerna finns kvar eller inte. Jag vet liksom inte hur jag är som vän. Ofta känner jag mig bara i vägen eller som att folk skäms för mig. Att jag bara är och gör massa fel. Jag har turen att ha många fina vänner.

Men är jag verkligen värd dom?

Ger jag dom något i retur som gör att jag är värd att vara vän med dom?

miranda
2011-05-27 @ 21:25:50

du är precis en sån vän alla skulle behöva ♥




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sanningen om Anna

Om mitt liv då - med anorexi o självskadande och mitt liv nu då jag kämpar med att ta mig ur det helt och hållet.

RSS 2.0