Helt slut

Helt slut på flera olika sätt.
Slut i kroppen.
Slut i skallen.
Vill bara sooooova.
Sova länge.
Sova mycket.

Två dagar kvar i skolan och sen är det lov.
Sportlov som är välbehövligt.
Jag som annars inte gillar lov kan nästan längta.
Fast blir en hel del ändå.
Ska vara i Malmö på behandling några dagar.

Just nu vet jag inte hur det känns med den biten.
Har varit där två dagar nu.
Igår DBT och idag matplanering.
Så kommer det se ut en tid framöver.
Känns väl lite överväldigande nu.
Mycket tankar som tröttar ut.
Mycket känslor som tröttar ut.

Men innan det känns helt bra är det väl meningen att det ska bli lite tufft först?!

Imorgon har vi en spelning med Egoland.
Ganska nära skolan.
Skönt att inte behöva åka så långt denna gången.
Även om det är spännande och kul att komma ut i landet :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sanningen om Anna

Om mitt liv då - med anorexi o självskadande och mitt liv nu då jag kämpar med att ta mig ur det helt och hållet.

RSS 2.0