Oro inför något skoj

Har en enorm oro inför vår turné med vår teatergrupp från skolan. 
Ser självklart fram emot det också. 
Det är så dubbelt. 
Det gör mig mest förvirrad. 

Oro för att det är många dagar. 
Samtidigt roligt att det är många dagar. 

Få spela vår föreställning. 
Möta ungdomar i församlingar, på skolor osv. 

Ska försöka ta en dag i taget för att inte oron ska ta över totalt. 
Vi åker på torsdag eftermiddag, till Mullsjö. 
Där ska vi spela på fredag morgon 😊

Men nu! 
Spikkudde under nacken, värmedyna på axlarna och bok i händerna. 
Och snart släcka. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sanningen om Anna

Om mitt liv då - med anorexi o självskadande och mitt liv nu då jag kämpar med att ta mig ur det helt och hållet.

RSS 2.0