Glad Påsk

Önskar er alla en GLAD PÅSK!

För min del blir det en lugn helg.
Är tanken iallafall.
Idag träffade jag pappa, Karen och minste lillebror Lukas på Väla och shoppade lite.
Var mysigt.
Men har varit så sjukt trött flera dagar.
Har sovit dåligt flera nätter.
Jag kan nu också meddela att jag, som är äldst i syskonskaran, nu är kortast!!
Lukas som är 13 år har nu växt förbi mig med 1-2 cm.

Jag ska alldeles strax bädda ner mig och hoppas att jag sover bättre inatt.
Kommer nog öka min sömnmedicin en aning.
Om vädret är nice imorgon och om det inte blåser så mycket som det gjort nu flera dagar så drar jag ut på en promenad tror jag.
Även en hemtenta ligger och väntar på att fullföljas.

Svammel, svammel blev det idag.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sanningen om Anna

Om mitt liv då - med anorexi o självskadande och mitt liv nu då jag kämpar med att ta mig ur det helt och hållet.

RSS 2.0