Ombyggnad på gården

På vår gård håller de just nu på att riva rubbet för att göra det lite snyggt och nice inför sommaren.
Jättetrevligt!
Verkligen!
Men inte nu.
Det är ett jäkla liv på maskiner direkt utanför fönsterna.
Självklart börjar de vråltidigt och har nån dag inte slutat förrän halv 8 på kvällen.
Det får hela huset att vibrera.
Sjukt obehagligt i början men nu börjar man väl vänja sig.
Idag hade jag sovmorgon.
Tyvärr vaknade jag tidigt och kunde inte somna om.
Typiskt nog var det ingen som jobbade på gården idag.
När jag väl hade möjlighet att sova ut så kunde jag inte somna för.
Menmen, shit happens hihi.
Nu är jag vråltrött och ska strax packa ner mig i sängen.
Ska jobba på dop imorgon.
Brukar vara mysigt :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sanningen om Anna

Om mitt liv då - med anorexi o självskadande och mitt liv nu då jag kämpar med att ta mig ur det helt och hållet.

RSS 2.0