Totalt inbäddad

Vissa kvällar har jag svårt att hitta katten i min tvåa. 
När jag kollat alla "vanliga" ställen som garderober, under täcket, köksstolen och soffan börjar jag bli orolig. 
Några dagar nu, idag bl a, har jag till slut lagt handen på mitt överkast som ligger under skrivbordet. 
(Jag vet men det ligger rätt bra där) 
Puh tycker iallafall att det ligger jättebra där. 
För där hörde jag ett litet ljud när jag rörde vid överkastet. 
Där hade han bäddat in sig totalt och kommer så klart fram när jag bäddat ner mig. 
Min lille plutt. 
Men då brukar han hoppa upp till mig i sängen när jag läser och lägga sig på min mage. 
Så underbart att ha honom där. 
Spinnande och mysig. 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sanningen om Anna

Om mitt liv då - med anorexi o självskadande och mitt liv nu då jag kämpar med att ta mig ur det helt och hållet.

RSS 2.0