Tråkig väntan i skolan

Föreläsningen skulle börjar 9.15. 
Nu är klockan snart 9.30!
Så tråkigt! 
Dessutom är eftermiddagens föreläsning inställd. 
Den om LPT. 
Så typiskt. 
Om hela dagen blir inställd ångrar jag att jag inte stannade hemma i sängen ett tag till. 
Nacken håller på att döda mig. 
Och även halsen. 
Blir inte klok på om det känns som halsbränna eller halsont. 
Trött på det är jag iallafall. 

Känner en oro och stress över massa uppgifter vi har i skolan. 
Vet inte hur jag ska hantera det och lägga upp det för att det ska bli så smärtfritt som möjligt. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sanningen om Anna

Om mitt liv då - med anorexi o självskadande och mitt liv nu då jag kämpar med att ta mig ur det helt och hållet.

RSS 2.0