Underbara Carola!

Hjälp vilken kväll det var igår!
Så himla fantastiskt!

Härligt med en helkväll med underbar vän.
Var väldigt längesen vi umgicks utan att öva sång, passa barnen, ha barnkör osv.
Så i bilen tog vi igen en massa prat.
Efter att ha cirkulerar runt i Malmö en stund för att leta käk och parkering stannade vi på Triangeln och åt god sushi.

Konserten var bara så bäst.
Carola vet vad hon gör och gör det så underbart.
En bit in i andra låten började jag dock se mig om efter nödutgångar.
En stor arena, stängda dörrar, mörkt....
Det får mitt system att gå igång.
Så rädd att det ska hända något och att man inte ska komma ut.
Men ganska snart tvingade jag mig själv att samla mina tankar och njuta av konserten.
Vilket ös det var!
Alla stod upp, en del dansade, alla sjöng med!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sanningen om Anna

Om mitt liv då - med anorexi o självskadande och mitt liv nu då jag kämpar med att ta mig ur det helt och hållet.

RSS 2.0